27. 3. 2011.

OVCA DONELA NA SVET PSA?!

Bora*S_____________________________________________________
 
Jedan kineski farmer tvrdi da je njegova ovca donela na svet psa koji ima krzno kao jagnje, a sve ostalo, njuška, nos, oči, šape i rep su kao kod psa.Uprkos tvrdnjama veterinara da to nije moguće, farmer Liu Naijing nema nikakvih sumnji da se pravo čudo dogodilo na njegovoj farmi u provinciji Šanksi.

"Čuvao sam ovde kada sam u jednom trenutku ugledao jednu ovcu da leži na travi i liže mladunče. Jagnje je još bilo mokro. Prišao sam bliže i ostao sam šokiran. Mladunče je izgledalo poput mešamca ovce i psa", ispričao je Liu.

"Bio sam uplašen. Dvadeset godina uzgajam ovce i nikada nisam vidio ovakvo stvorenje", dodao je Liu.
Stručnjaci iz Tehnološkog centra za stočarstvo u Kini, kažu da je nemoguće ukrštanje između psa i ovce i da je verovatno reč o abnormalnom jagnjetu, piše kineska štampa. 
 

Izvor: Blic Online

Нема коментара: